Vilse i skogen? I think so


Godmorgon!

Visst är det underbart med fredag? Äntligen är det snart helg! Jag vill sova. Sova, sova, sova. Är så himla trött, jag behöver en dag då jag bara ligger i sängen, glor på tv/film, badar skumbad och tar hand om mig själv, för att orka med den kommande veckan. Behöver inte ni det också?

Idag ska vi orientera i skolan, efter lunch. Jag & Saga är inte duktiga på att läsa kartan, så frågan är hur detta kommer gå? Det lär vi märka i eftermiddag. Själv tror jag att vi kommer springa vilse i skogen och komma hem jättesent ikväll. Skämt å sido, men det går säkert bra. Vi får helt enkelt göra vårt bästa, mer än så kan vi ju inte göra :)

Nu ska jag göra mig helt klar för skolan så jag har tid till bloggen sen. Vi hörs i eftermiddag sötnosar! Önska mig lycka till på orienteringen :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Helt underbart med fredag nu är de bara timmar kvar till helgen! :)



Fin bild! vad roligt med orientering, ni kommer nog fixa de galant!! :)

2008-10-10 @ 09:02:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Jennie

orientering är alltid farligt, när jag gick i tvåan på gymnasiet gav sig jag och min vän sjutton på att vi skulle hitta alla markeringar under idrottslektionen... vi var klara 50 minuter efter att idrotten var slut... ;)

Men ni klarade det säkert kanon ;)

2008-10-10 @ 15:16:28
URL: http://jennie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0