Popcorn kväll på Älvkullen

Tjenixen!
Har varit på det där mötet idag.. Blev en hel del tårar, men fick iallafall sagt lite, även om det var skitjobbigt. Men nu verkar det som det händer lite grejer, så nu kanske det blir bra. Inom sin tid. Ska träffa hon som var med på mötet från socialen igen på tisdag efter skolan, för att prata med henne själv. Så det blir nog bra. Förresten har min mamma sagt att hon inte vill att jag ska blogga om det här, för att inte hela världen ska få veta det. Men det här är MIN plats att skriva av mig på, mina känslor, mitt liv. Så jag skiter fullständigt i vad hon säger om det. Ha.

Ikväll ska jag till Älvkullen och titta på Idol. Vi ska poppa popcorn och lyssna på finfin musik från Lars sida. Yey. Han är lätt bäst i Idol, och efter kommer Anna. Men ingen av dem ska vinna, för det är inte bra att vinna. Vi får väl se vem som åker ut ikväll, sålänge Lars är kvar är jag nöjd. Han ska ju sjunga "One" med U2. Helt fantastiskt. U2 är världens bästa, så det ska bli kul att höra Lars version av deras låt. Blir spännande.

Nu ska jag kolla lite på Metrobloggen.se, funderar på att flytta över bloggen dit, mestadels för att man kan tjäna pengar där. Det hade ju inte varit helt fel. 3 öre per besökare. Kanske inte så stora summor, men med många besökare kan det bli rätt mycket pengar. Så jag ska titta på det, sen ger jag er besked efter det.


Idol-historiens bästa röst, personliget och utseende, han är ju hur söt som helst! Heja Lars!

Kommentarer
Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Fin blogg, kolla in min =)



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



Xoxo/F

2008-10-17 @ 11:57:09
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: Josefin

Håller med om att Lars är en av de bättre, men han skulle verkligen inte passa som vinnare, tvåa eller trea vore ju bäst! Har du läst hans blogg på tv4.se? Ganska gullig.. :)



Mja, jag vet inte riktigt om jag gillar metrobloggen trots allt. Bilderna man laddar upp får dålig kvalitét, och man tjänar inga pengar förrän man haft 5000 besökare/månad och det är en hel del..



Kram!

2008-10-17 @ 14:17:26
URL: http://metrobloggen.se/latsaskompisar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0