Heja Lars!


Vad skönt det var att bada! Jag behövde verkligen det. Har under kvällen fixat naglarna och legat i sängen och kikat på film. Det blev I hennes skor idag igen. Var ju inte särskilt länge sedan jag såg den. Men oj vad bra den är! Visst håller ni med mig?

Resten av kvällen kommer spenderas med familjen. Vi ska strax käka middag och sedan ska vi titta på Idol. HEJA LARS, HAN ÄR BÄST! Direkt efter det promenerar jag till Älvkullen, jobbar en timme, och sedan hämtar Jerry mig. Tror inte jag bloggar något mer ikväll, jag har ingen lust. Är inte på något särskilt bra humör för tillfället, känner mig lite smått deppig. Ibland gör man det.. tyvärr. Imorgon väntar ju lördag, då Jerry kommer komma hem skitfull, som vanligt. Jag hatar lördagar.

Men ni får ha en trevlig fredagskväll allihopa, vi hörs väl imorgon igen! Sleep well :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack sötnos, jag hann nästan med allt :)



Hoppas lördagen blir en relativt lugn lördag med tanke på omständigheterna. We all think about you <3'

Puss

2008-10-10 @ 23:37:54
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker också han är bäst även om han inte sjöng som bäst igår!

2008-10-11 @ 16:07:39
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0