Goddagens!


Godmorgon (goddag)!
Jag sov till strax innan 11 idag. 12 timmar sömn! Helt fantastiskt underbart. Nu är jag utvilad i både kropp och huvud. Jag har käkat frukost (lunch?), tittat på reprisen av Världens konflikter (ett jättebra program!) och tittar nu in lite snabbt i bloggen. Det blev inte mycket uppdaterande igår, var usel på att kommentera era bloggar dessutom. Men just nu är jag inte på blogghumör, så det blir inte mycket uppdaterande från mig idag heller.

Istället för att blogga ska jag plugga fysik (har prov på måndag!!) och lägga mig ett varmt skumbad, skrubba kroppen ordentligt, ångbad för min akne, fotbad för mina slitna fötter och sen lägga mig i sängen och titta på Den där Mary. Får se om mamma kanske vill se den med mig. En kopp varm choklad slinker nog ner i min mätta mage också.

Ni får ha en jättebra lördag så kanske vi hörs senare idag! ♥

PS. Lars var ju hur duktig som helst igår! Jag fick tårar i ögonen, så fint det var :) Han är helt otroligt duktig! Anna var också riktigt, riktigt bra! Skönt att Jesper åkte ut också, han var kass! Eller vad säger ni? DS.

Kommentarer
Postat av: Diana

Härlig bild!Tack för gullig kommentar på min blogg! Har nu uppdaterat md nya inlägg, kolla gärna in! Kram kram// Diana

2008-10-11 @ 12:31:31
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: angelica

ja, det var skönt att jesper åkte ut.. fast det hade varit lika skönt om den där yasmina hade åkt ut. hon var kass. lät riktigt illa. i mina öron :):)



ha en bra dag!

2008-10-11 @ 13:18:05
URL: http://anke.blogg.se/
Postat av: mikK

Tack så mycket! =)

2008-10-11 @ 15:12:41
URL: http://iqfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0